Spoznajmo predavatelje mednarodne konference Izzivi sodobne pedagogike.
Mednarodna predavateljica, pisateljica, ‘aktivistka za otroštvo’, neodvisna strokovnjakinja na področju pismenosti in publicistka.
Sue Palmer, nekdanja ravnateljica osnovne šole na Škotskem, je avtorica številnih knjig in TV oddaj. V svoji karieri je sodelovala z različnimi institucijami v Veliki Britaniji, kot so Ministrstvo za izobraževanje in Nacionalna organizacija za izboljševanje pismenosti med prebivalstvom – National Literacy Trust ter britanska medijska hiša BBC. Objavila je vrsto člankov v britanskih nacionalnih in izobraževalnih tiskanih medijih. Je pokroviteljica in sodelavka številnih organizacij, ki si v Veliki Britaniji prizadevajo za boljše otroštvo in kakovostno izobraževanje: English Speaking Board, Children’s Football Alliance, Carefree Kids in The Children’s Wood; je soustanoviteljica gibanj Open EYE in Save Childhood. V okviru škotske vlade je predsedovala odboru Early Years Task Force, ki si prizadeva, da bi družba nudila otrokom kar najboljše možnosti za življenje in razvoj. Njena knjiga Toxic Childhood (2006, 2015), v kateri piše o učinkih sodobnega življenja na otrokov razvoj in učenje, je postala izjemna uspešnica. Sprožila je obsežno medijsko razpravo o otroštvu v Veliki Britaniji in kar dve leti vztrajala na Amazonovi lestvici najbolje prodajanih knjig. Tej knjigi so sledile še tri: 21st Century Boys, 21st Century Girls in Detoxing Childhood. Trenutno piše novo knjigo, v kateri opozarja na prezgodnji začetek šolanja in zagovarja dvig starosti za šoloobvezne otroke s pet na sedem let.
V okviru mednarodne konference Izzivi sodobne pedagogike bo imela predavanji:
Fantje 21. stoletja – srečevanje prvobitne moške narave z visoko tehnološko, spolno enakovredno družbo hitrih sprememb in odločitev
Dekleta 21. stoletja – odrasti v žensko v današnjem visoko tekmovalnem svetu, zasičenem z idealiziranimi podobami z zaslonov
Izredni profesor, predavatelj in pisec strokovne literature, ki ima več kot petinštirideset let pedagoških izkušenj na vseh ravneh izobraževanja.
David L. Brierley je zadnjih trideset let večino svojega časa posvetil izgradnji in delovanju Rudolf Steiner University College v Oslu. Je avtor sedmih knjig ter številnih člankov na temo ustvarjalnosti ter metodologije, ki se odziva na potrebe današnjega časa, kot je na primer ‘Slikar modernega življenja – miselnost v prožnosti in ustvarjalnosti v sodobnem izobraževanju’ (‘The Painter of a Modern Life – mindsets for resilience and creativity in contemporary education.’). Sodeluje pri izobraževanju za waldofske učitelje v Ljubljani in Zagrebu. Je sodelavec fundacije Botin Foundation Spain working creative methodology for teachers ter Botin Arts Centre. Prav tako je iniciator evropskega projekta magistrskega študija ‘Umetnost in kreacija misli: metodologije za današnji čas’ (‘Arts and the Creation of the Mind: methodologies for our time’).
Naslov njegovega predavanja je: Iz srca v mišljenje – čustva v sodobni družbi, v poučevanju in učenju
Priznan, neodvisni mednarodni predavatelj, učitelj in pisec.
Godi Keller je več kot osemnajst let učil otroke in mladostnike na waldorfskih šolah, dobro desetletje je izobraževal študente na Rudolf Steiner University Collegu v Oslu in drugod po Evropi, več kot sedem let sodeluje tudi pri izobraževanju za waldorfske učitelje in vzgojitelje v Ljubljani. Njegov izjemen posluh za vprašanja mladih ga je usmeril na področje svetovanja tistim, ki so zapustili redno šolanje in iščejo svoje mesto v družbi. Ves čas si prizadeva za vzpostavitev čim bolj toplih in konstruktivnih odnosov med učitelji in starši, zato je še vedno reden zunanji strokovni sodelavec mnogih pedagoških ustanov, šol za starše ter izobraževanj za pedagoške poklice v deželah severne in vzhodne Evrope. Sodeluje tudi z norveško radijsko hišo NRK P2, kjer ima svojo redno oddajo. Pogosto opozarja na pomembnost ohranjanja in spodbujanja otroške radovednosti, celostni razvoj, v katerem sta roka in srce enako pomembna kot možgani, na umetnost kot najlepšo pot do novega znanja ter na pravilo Vse ob svojem času; otroštvo je zanj čas setve – dejstvo, ki ga šolniki in uradniki pogosto pozabljajo, saj želijo žetev že v času, ko so otroci še v šoli.
Del svojih izkušenj je zbral v knjigi S srcem v šoli, ki je konec novembra 2014 izšla tudi v slovenščini, v založbi Zavoda za razvoj waldorfskih šol in vrtcev.
Na konferenci se bo dotaknil teme Poučevanje in vzgoja – med zaupanjem in nadzorom. Drugi dan konference bo vodil celodnevno delavnico Opazovanje otroka.
Trenutno ni prihajajočih dogodkov.
Zavod za razvoj waldorfskih šol in vrtcev Slovenije – zveza je krovna organizacija waldorfskih šol in vrtcev v Sloveniji ter deluje kot njihovo združenje. Namen delovanja zavoda je razvoj, povezovanje in kvalitetno delo slovenskih waldorfskih šol in vrtcev ter ohranjanje in razvijanje načel waldorfske pedagogike.
© 2014-21 Zavod za razvoj waldorfskih šol in vrtcev Slovenije - zveza